sobota, 15 marca 2014

Avene, Antirougeurs Jour



Antirougeurs Jour lekki krem nawilżający jest szczególnie polecany do skóry wrażliwej, normalnej i mieszanej, skłonnej do zaczerwienień. Zmniejsza i zapobiega zaczerwienieniom - obiecuje producent.
Kupiłam go ponieważ mam problem ten z cerą. Kiedy jestem na dworze i wieje wiatr lub jest mróz, znajomym owszem zaczerwieni się nos, ale ja jestem cala czerwona jak burak. Kremu używam cala zimę i niestety nie widzę efektów. Nawet w domu po umyciu wieczorem buzi jestem czerwona. Nic się nie zmieniło pomimo kilku miesięcznego stosowania kremu. Nie polecam.
Za to wpadła mi kiedyś w ręce próbka kremu Eucerin przeciw zaczerwienieniom i zrobił on na mnie lepsze wrażenie. Krem Eucerin wygląda jak zielony korektor i idealnie maskuje czerwony koloryt skóry.  Polecam

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu