czwartek, 20 marca 2014

Moje ulubione zapachy

VERSACE YELLOW DIAMOND
Dostałam je od męża, bez okazji, kupił w ciemno, nie wąchając ich przed zakupem.I....niestety nie trafił w mój gust :-( Nie są tragiczne, ale szału na mnie nie robią. Dla mnie są zbyt ostre.

PACO RABBANE LADY MILLION
Długo "chorowałam" na ten zapach. Dla mnie są eleganckie, wieczorowe i z pewnością mają piękne opakowanie. Kobieta "ubrana" w ten zapach może się czuć jak milion dolarów :-)

DOLCE & GABBANA THE ONE
Tak! Te perfumy zasłużyły na swoją nazwę. Dla mnie są zdecydowanie numerem jeden. Są słodkie ale bez przesady. Są po prostu piękne! Uwielbiam je...

Na mojej liście życzeń pozostaje jeszcze J'adore Diora, może w przyszłości się doczekam... Ostatecznie ten zapach podoba mi się od wielu lat, więc raczej nie przestanę go chcieć mieć ;-)

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu