wtorek, 3 marca 2015

Karl Lagerfeld



Osoba, której chyba nie trzeba przedstawiać. Ale gdyby ktoś nie kojarzył, to Karl, w wielkim skrócie,  jest projektantem mody, aktualnie dyrektorem kreatywnym domu mody Chanel. Można go rozpoznać po białych włosach związanych w kucyk, ciemnych okularach i wysokim kołnierzyku
Karl Lagerfeld w wywiadzie


Zafascynował mnie swoją osobą jeszcze bardziej gdy przypadkiem natknęłam się w telewizji (na kanale którego prawie wcale nie oglądam - Planete) na ciekawy dokument, właściwie wywiad z nim. Karl odpowiadając na pytania, rysował markerem. I tak narysował całe swoje życie :)




Jest to niezwykle wrażliwy inteligentny i mądry człowiek. Nagle zapragnęłam mieć wszystko, co wyszło z jego rąk, np paletkę cieni do powiek.
Cienie Karl Lagerfeld dla drogerii Sephora
  
Moim must havem jest też książka "Świat według Karla", która jest zbiorem cytatów zebranych przez trzech dziennikarzy.
Strasznie podoba mi sie też t-shirt z ukochaną kotką Karla, Choupette (swoją droga nieźle się uśmiałam czytając o życiu kotki, która ma dwie nianie, kierowce, wyda dwie książki i będzie miała swoją linię kosmetyków). Ale będąc Karlem można a nawet trzeba być ekscentrycznym kosmitą ;)

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu