niedziela, 19 lipca 2015

Stylizacja z torbą Wittchen

Ostatnio dostałam od mamy torebkę. Shopperka od Wittchen. Bardzo mi się spodobała, a akurat szukałam nowej, jasnej torby na lato. Przedstawiam zatem stylizację z tą torebką!
Shopperka Wittchen
Z tego co wyszperałam w internecie, torebka pochodzi z kolekcji o nazwie Young Handbag dla Avon. Jest lekka, z beżowej ekoskóry, w środku złote, bez przegródek. Można ją "zamknąć" związując dwoma sznureczkami.
Z torebki jestem zadowolona, wygląda elegancko i skromnie, ma klasyczny kształt i pasuje do wielu rzeczy i wielu stylizacji.
T-shirt Zebra, czarne spodenki, sandałki S+accesories, torba Wittchen, okulary Marc Jacobs

Zdjęcia zostały zrobione nad jeziorem w Emosson, gdzie wybudowana jest zapora. Szwajcaria korzysta z odnawialnych źródeł energii, czyli z elektrowni wodnych, wiatraków i paneli solarnych. Ale zwłaszcza zapory robią wrażenie, gdyż te szwajcarskie są najbardziej imponujące w całej Europie. 
Wyglądałam tam trochę dziwnie w tych sandałkach, bo przeważnie turyści chodzą tam na wędrówki. Są ubrani na sportowo i mają porządne buty trekkingowe. Także na mnie patrzyli niemal ze zdziwieniem. Ale czego się nie robi dla mody i ładnej sesji... :)
Nad zaporą w Emosson

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu