poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Box InspiredBy Kasia Tusk

Kiedy spotkałam się z ofertą InspiredBy, długo zastanawiałam się na czyjego Boxa się zdecydować (pełna oferta tu).
Box InspiredBy Kasia Tusk

Ostatecznie postanowiłam wesprzeć koleżankę po fachu, blogerkę i kupiłam boxa Kasi Tusk. I jestem nim zachwycona!
W skład wchodzą JEDYNIE produkty pełnowymiarowe:
1) Marc Jacobs woda toaletowa Daisy Dream (199zł/30ml)
2) Książka "Lekcje madame Chic" Jennifer L. Scott (32,90zł)
3) Energetyzujący peeling do twarzy Love Me Green (39,90zł/75ml)
4) Zwiększająca objętość pianka w spray'u Goldwell (63,00zł/200ml)
5) Maskara Big & Beautiful Astor (38,00zł/12ml)
6) Szminka w kredce Soft Sensation Lipcolor Butter Astor (25,00zł)
7) Nawilżający balsam do ust Carmex (10,00zł/8,4ml)
Perfumy Marc Jacobs, tusz i pomadka Astor, peeling Love Me Green, balsam Carmex
Nie żałuję zakupu. Paczka dotarła szybko i nie zniszczona.Najbardziej przypadły mi do gustu pomadka Astor i balsam do ust Carmex, są świetne!

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu