niedziela, 9 sierpnia 2015

Ootd - stylizacja na zakupy.

Moja dzisiejsza stylizacja jest wg.mnie idealna na zakupy. 
Oodt na zakupy


Długi tank-top maskuje wystające boczki i oponkę a spodenki są idealnym rozwiązaniem gdy korzystacie z przeszklonej windy lub schodów i nie chcecie żeby wszyscy podziwiali waszą bieliznę. Nie chciałam rezygnować ze szpilek, ale też nie chciałam iść w płaskich balerinach, dlatego założyłam buty na niewielkim obcasie ale za to bardzo wygodne. Do tego wszystkiego pojemna shopperka, która bez problemu pomieści portfel, telefon, okulary przeciwsłoneczne i drobne zakupy.
Buty Deichmann

Shopperka Wittchen
Całą stylizację utrzymałam w tonacji "ziemistej", idealnej na upalne popołudnie. Białe spodenki idealnie podkreślają opaleniznę, a szaro-beżowa góra i torebka są idealnym wyborem na lato i stylizacje w stylu safari.
Okulary Marc Jacobs Spodenki H&M

Related Articles

1 komentarz:

  1. Świetna torebka.Super stylizacja na zakupy :D
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu