niedziela, 1 listopada 2015

Złota, szwajcarska jesień

Pogoda jak na listopad dopisała. Świeciło słońce, było ciepło i przyjemnie.
Listopadowo...



Kamizelkę, którą mam na sobie, kupiłam już kilka lat temu w H&M. Początkowo rzadko w niej chodziłam,bo w modzie były raczej takie dłuższe, do bioder. Ale w pogodę taką, jaką widać na zdjęciu, sprawdziła się idealnie.
Kamizelka H&M, zegarek Michael Kors

Porwane spodnie też już mam w szafie od kilku lat. Moda na porwane jeansy raz przychodzi, raz odchodzi, więc lepiej je na wszelki wypadek mieć.

Co do butów to strasznie lubię muszkieterki. Te które mam, mogę nosić do wysokości kolan, lub wywinąć je żeby sięgały za kolano (wtedy idealnie pasują do spódnic i sukienek).
Buty Kari

Mam nadzieję, że taka ładna pogoda utrzyma się jak najdłużej. A słońce było tak ostre, że bez okularów przeciwsłonecznych się nie obyło...
Marc Jacobs

Kamizelka - H&M
Bluzka - C&A
Jeansy - Second Hand
Kozaki - Kari
Zegarek -  Michael Kors
Okulary - Marc Jacobs
Bransoletka - Pandora




Related Articles

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu