niedziela, 26 marca 2017

1 look, 3 stylizacje

Ostatnio w sklepie wypatrzyłam na wyprzedaży spodenki z ekoskóry za jedyne 10chf i zastanawiałam się, czy je kupić.... Bo z czym je zestawię? Ostatecznie niska cena mnie przekonała, bo wiedziałam, że jak ich nie kupię, to będę żałować. I tak powstał pomysł na ten post :)
Pierwsza stylizacja będzie najwygodniejsza, na sportowo. Do bluzki i spodenek mam czarne adidasy i czarną listonoszkę adidasa.
Buty adidas superstar

czarna listonoszka adidas

Kolejna stylizacja również jest wygodna. Do spodenek założyłam klasyczne buty w stylu biker boots a żeby dodać zadziornego charakteru, ubrałam do tego ramoneskę.




spodenki z ekoskóry biker boots

biker boots czarna ramoneska
Ostatnia stylizacja jest w bardziej eleganckim stylu. Założyłam czarne botki na szpilce i torebkę MK.


botki Steve Madden



Torebka Michael Kors Taryn

 Co sądzicie o moich zestawieniach? Które jest dla Was najtrafniejsze?
Szwajcaria, kanton Valais


Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu