niedziela, 30 kwietnia 2017

Vlog: akcesoria Michael Kors po paru latach używania: recenzja

Przedstawiam krótki filmik, w którym opowiadam o moich dwóch torebkach i portfelu. Mam je już od dłuższego czasu i mogę wystawić krótką recenzję i stwierdzić, czy warto inwestować w designerskie akcesoria. Zapraszam do oglądania :)

W filmiku zapomniałam wspomnieć o paru rzeczach, które mogą was zainteresować:
1. Pełna nazwa mojej czarnej torebki to Jet Set Travel Stud Tote in Black
2. Portfel to Fulton
3. Oba powyższe akcesoria kupiłam w Lozannie
4. Mała torebka to Taryn White/Black i kupiłam ją przez stronę www.chiara.pl
5. Do czyszczenia używam balsam odżywczy do skór - Coccine Renova Cream

Poza tym chciałam jeszcze wspomnieć o zegarku. Posiadam go już też od kilku lat, kupiłam go w sklepie w Polsce za ok 1200zł. Jego dokładna nazwa to MK5835. Jest to duży, pozłacany zegarek na bransolecie. Jestem z niego mega zadowolona. Kilka razy zdarzyło mi się że mi upadł lub uderzyłam nim przypadkowo o coś a mimo wszystko nic mu się nie stało, szkło nie pękło, nie jest nigdzie zarysowany. Cały czas wygląda na nowy :)
Mój zegarek Michael Kors

Pozłacana bransoletka i cyrkonie

MK5835
Podsumowując: jeśli chodzi o jakość akcesoriów z logo MK, to jestem z nich bardzo zadowolona i wszystkim gorąco polecam :)

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu