niedziela, 18 lutego 2018

Torebka na topie - Pinko

PINKO to włoska marka odzieżowa dla kobiet, które lubią czuć się elegancko i atrakcyjnie. Polską ambasadorką została Katarzyna Zielińska. Firma propaguje zdecydowany styl „fashion” z dodatkiem niebanalnej, oryginalnej elegancji. Skierowana jest do kobiet odważnych, romantycznych, czujących swoją kobiecość i nielubiących monotonii.
Moją (i nie tylko moją) uwagę przykuły bardzo charakterystyczne torebki. Gdy zobaczycie na torebce dwa skierowane do siebie dzióbkami ptaki, to właśnie znak, że to Pinko :)

Torebki Pinko na stronie Zalando




Kiedy zobzczyłam te torebki po raz pierwszy, nie zrobiły na mnie większego wrażenia. Dopiero po jakimś czasie, gdy zaczęłam zauważać je u innych kobiet, bardzo mi się spodobały. A kiedy zajrzałam na strony sklepów internetowych i zobaczyłam jak wiele jest ich wzorów i kolorów, po prostu się w nich zakochałam! Uważam, że każda dziewczyna znajdzie coś dla siebie.
Zalando
Torebki są wykonane ze skóry, niestety nie jestem posiadaczką torby Pinko ale widać, że są dobrze wykonane i googlując temat, spotykałam się z samymi pozytywnymi opiniami. Tutaj podaję link do strony Pinko z aktualną kolekcją torebek i cenami.
A jak Wam się podobają? Kupiłybyście?

Related Articles

3 komentarze:

  1. Ja ostatnio polubiłam małe torebeczki wiec to byłoby coś dla mnie :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. Czesto tak jest, ze jak cos sie zobaczy u innych to wtedy sie podoba :) torebka ladna :) godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne! Kupiłabym chyba wszystkie, haha. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu