niedziela, 4 marca 2018

Ootd Calvin Klein t-shirt

Co sądzicie o modzie na duże logotypy? Ja temu trendowi uległam i zaopatrzyłam się w t-shirt z wielkim logo Calvin Klein
T-shirt Calvin Klein
Do zakupu przekonała mnie głównie cena. Koszulka wyświetliła mi się jako reklama sklepu internetowego i z ciekawości zajrzałam na tą stronę. Okazało się że na t-shirt była promocja i kosztowała nie całe 30 chf. Dla porównania mogę dodać że w typowych sieciówkach w Szwajcarii za zwykłe t-shirty zapłacimy czasem 25chf, dlatego uznałam że to dobra okazja. I tak oto po kilku dniach to cudo do mnie dotarło. Podoba mi się w tej koszulce jej długość, bo można ją nosić zarówno wpuszczoną jak i wypuszczoną.


Zapraszam do polubienia mojego fanpage'a https://www.facebook.com/Desperate-Housewife-338882299646944/

Related Articles

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Łączna liczba wyświetleń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu